2012年6月22日星期五

說‧教會只不過……


紐西蘭 - Tekapo 的小教堂


說‧教會只不過……

有朋友話教會有好多信徒信仰薄弱,又唔肯投入就多多投訴(希望無誤解…),當然係好多呢類現象出現左,而且教會好似因為咁,出現唔少問題。不過就呢個現象,我又有唔同睇法。


首先,我想再定議教會。

故會其實係藏污納垢、充斥罪人既地方!點解?因為凡相信基督、偕同基督者均為認罪之人,所以教會只係一班罪人聚集既地方。而且我地對罪係無免疫能力,我教堂牧師形容為犯罪循環、沒完沒了…我地可唔可以唔含怒到日落?會唔會一啲唔正確思想都無?我地就因為會繼續犯罪,所以先要返教堂念認罪文!

所以教會係罪犯集中地,我地有投入聚會、有事奉咁又點呢?係唔係比入嚟求學位既高尚?係唔係比因為唔認得佢憤而離開既人被稱為義?都係五十步笑百步,法利賽人唔識真道,佢地用行為用律去定一個人既高低聖俗,所有野都有批評同標準,今日香港教會就係向呢個方向走。返教會既人追求業績,例如有無事奉崗位,有無傳福音;向人展示一個所謂標準既基督徒樣式,人前人後感謝主,樣樣都要同"主"掛勾,卻忽略街外人睇既,係我地做人既表現,唔只一次聽到:口口聲聲感謝主,一樣係見高就拜…成日感謝神,做野咪一樣自私自利…道成肉身既信仰唔係用口去感謝,而係由心出發。

講左咁耐,重點係---唔應該期望教會內人人精兵,走向中產模式既美式成功神學之路,教會畸形、奇離人愈多,其實表示你教會真正切合人既需要!好人好者返教會信主,其實好簡單,但係你用信仰去令一個被人拒絕既人得到接納,呢個先係耶穌基督經常做既事。點解耶穌基督唔去搵總督彼拉多傳福音?唔係唔得掛?主親自出馬喎?咩中小學、座堂、咩都俾你喇!勁過林瑞麟!點解主又唔去羅馬傳福音?中左就成為國教喇!根本上,基督教應該係爛鬼信仰,有錢有權既人好難接受既信仰,好比駱駝穿針啊老友!!

最後,教會只不過……係咩?各自有各自既睇法,不過唔好用世界勤力、成功、投入等等去度一個信徒,度自己無問題,信仰個人化既極致都係自己同上主交代,不過我地無審核一個人夠唔夠格信耶穌,如果係加爾文信徒,由始至終都係一個奧秘,未到最後你都唔知得唔得救,成聖係一世既功夫……好辛苦……弟兄姊妹,做個快樂既信徒,睇開啲喇!

沒有留言:

發佈留言