2012年6月15日星期五

記‧林以諾牧師的恐同症!

記‧林以諾牧師的恐同症!


好多人討論林以諾牧師對同性戀既言論,當然我都有我既睇法,你認唔認同係你既選擇,歡迎討論!


其實我明白好多基督徒都認為同性戀係罪、係病,但係接納人有罪有病先係真正既愛,行為唔接受但個人仍然要愛…而於我,根本上我無能力去否定同性戀既先天性,加上經文有可討論既空間,我唔會係一個同性戀者,但我對同性戀有保留、唔會支持鼓勵,而且我唔會拒絕同同性戀既人做朋友。所以,我比較反感林牧師所講既。


同時係呢個咁敏感既問題上,用一個唔恰當既比喻去進行攻擊,注定令自己處下風!我地唔可以讚成癌症腫瘤喺身體上出現,話之佢係天生唔天生,你拒絕同漠視佢既存在,只係令你死得快啲,所以你會選擇去醫、切除,人之常情,我同屋企人都經歷過,明白果種滋味,所以對林牧師用嚟做比喻,錯得咁離譜更加反感!而且,佢無回應到同性戀如果係自天性既問題,會不會有其他處理既手法、睇法,佢用偷換概念的將同性戀等同病,你唔可以唔醫!咁即係變相恐嚇大家,同性戀者=病人,仲要等死唔肯醫果隻!咁就算你係閂埋門,同基督徒自己友講,都係好過份囉!


可能我誤解左佢,係幾年前佢都好似唔係咁"激",無咁公開支持呢類右傾、保守原教旨主義既言論。加上佢對民主既睇法,更有理由令人相信,拉攏權貴世界仔,先係佢既真身!

林以諾對民主睇法facebook全記錄




沒有留言:

發佈留言