2012年5月3日星期四

論‧反Lady Gaga......


論‧反Lady Gaga......


影音使團舉行左一個反Lady Gaga既行動,本人真係不能同意,因為如果有跟進開Lady Gaga既人就會知,根本佢只係一個賺錢既project...同埋藝術與美學無絕對標準!你可以支持佢地既行動,呢個係一個自由;只係行動背後保護青少年人,齋祈禱?文化上我睇唔到呢個機構做過d乜,因為佢地同主流完全斷裂!想當年既突破機構(唔係而家呢個殼!)就係衝擊主流文化!當年佢地既入世,但又用基督教價值而非用宗教術語去抗衡,佢地無用自己出版既渠道去所謂傳福音,但更多信與不信既青少年受益!我敢問影音使團又做左d乜?特別係向非信徒而言,佢地又傳播緊一個咩形象?

拉到政治上既問題,係因為咁多野要發聲,但作為基督教既媒體,佢地又做緊d乜?Lady Gaga既行動一定成功,因為佢買飛唔理想...黃偉文既演唱會,分明就係一個同性戀者既個人表演,你又唔去搞佢?黃耀明出櫃你又唔搞佢?朱茵作假見證教壞細路你又唔搞佢?盛女扭曲價值觀你又唔搞佢?我覺得,咁多野要做,Lady Gaga你搞佢做咩?一個project咋,其實佢無咩概念同哲學,同Madonna差好遠...佢又黎香港喇,又反唔反先?最後其實Lady Gaga有唱"福音歌",我未聽晒佢既內容,但對宗教有反省,鬧之前有無聽?唱片製作上佢既碟都有改變,都係一個業界既新方向,唔通你唔喜歡就抹煞佢地既努力?有時候,我覺得我太多說話喇…對唔住各位!


另文章分享﹕

影音使團曲線幫 Lady Gaga 做勢 (轉自有種美德叫有種)

http://chandoremi.wordpress.com/2012/05/02/1-362/



我會為青少年人唔好做盲虫禱告......

沒有留言:

發佈留言