2013年10月13日星期日

記‧就學位問題之我見

 我個人就學位問題有以下想法﹕(利申﹕不過本人未有小孩…吹水咁吹!)

1. 就幼稚園入學問題成商業活動,家長可以考慮以學校為遊說甚至施壓對象,首先減低商業活動既出現。由於有大陸雙非羨慕香港良好教育制度,用各種方法來港產子,以致可以得到教育機會。不過佢地又用天朝模式,用錢解決錢可以解決既問題,產行代排隊既一條龍中介服務---其實就係來港產子一條龍既延伸。即係好多排隊既人,本人並非家長而係代打者,佢地有組織咁去排隊、攞表,明顯就係令人龍無理變長既原因。我會問佢地憑咩可以攞到表呢?重點﹕就係學校派表,根本就係無做任何審查!如果人人都可以攞表,咁如何保障學童得到應有既機會?雙非都有佢既機會,本土學童都有佢既機會,但係你都幾十歲又無仔女,你令其他人無左機會,唔得囉!所以要用行動迫使呢個咁荒謬既現象出現!

2.第二我個人覺得本土優先係唔可能,因為你好難係政府唔支持之下,將雙非剔除出入學制度之下,呢類訴求只會徒勞無功。但係學校把關成為關鍵!雙非家長嘈得最勁係廣東話面試問題,呢個正正就係優勢!咩要同內地接軌,要提早學識兩文三語,如果係buy呢套,咁你就係放棄自己天生擁有既優勢!(而且有好多報告講左,早學未必早著數,最大既得益係父母開心左,覺得仔女叻左、自己俾最好既佢…虛榮啫…)廣東話優先點解唔得?如果學校唔就佢地雙非人,咁就算你點排隊都死喇!咁就真係本土優先,如果佢地放下自尊去講廣東話,而唔係天朝話,我地成功左第一步---佢地開始學做香港人麻!

3.因為有商機,有人開私人托兒所、補習班,我唔抗拒既,只係港難當前,係雙非人搶灘既時候,我地係唔係俾佢地賺"戰爭財"呢?用行動施壓政府修例,如果有留者服務既,6人以上先管,係唔係太寬鬆?而社福機構可括免外,私人謀利既你唔理,其實無可能!(其實可唔可用消防條例去跟進呢?有識之士俾下意見!)同埋本地托兒服務有限,好多私人湊仔服務出現,只係太貴或者無人做到配對,如果有發牌制度,由政府成立發牌制度,行唔行得通?社工註冊召咁得閒,佢負責發埋第三、四種牌喇不如!(托兒所/托兒服務都係社會工作!)

好辛苦!為左小朋友好?我唔識答……

老老實實,用排隊人數估算,真係有咁多適齡學童?

唉,識叫人唔好亂排、你可唔可以唔亂派?學校多走一步,會唔會更好?

沒有留言:

發佈留言