2015年1月12日星期一

記‧撒嬌的春嬌


記‧撒嬌的春嬌

我保證大陸出盡全國之力,都拍唔出《撒嬌女人最好命》!

本來今日好期待去坐摩天輪,因為AIA爆多人,一班人唔想入去迫,就算到左門口都係返轉頭。有人諗起不如去睇戲。卡通唔係人人啱,太dark又唔啱朋友一齊睇(仲要吃晚飯㗎,dead air),最後人畜無害底下,大伙於是揀左睇 《撒嬌女人最好命》。

起初知道演員班底差唔多全部大陸人,真心講:唔大期望。一開頭睇,節奏好彭浩翔,你話快咩又唔算,但係一開波就嚟重點:黃海棉(蛋糕)有女朋友,但不是周迅。跟住就嚟爆第一個爆笑位「兔兔」(有心睇就唔好search,但真心好笑)。

之後隔唔係好耐就有笑位,節奏keep住去。上次《春嬌與志明》有粉紅色乳頭,今次怕你大陸人唔明,整個血滴子過你……中段又嚟個旅行,製造場景發展劇情(老實講,又係咁),兩條女打真軍,男主角又諗起啲嘢,加首大路情歌,今次係<突然好想你>……結局我唔使透嘢,完。

不過睇完之後,有一個好大既感覺,就係大陸就算傾全國之力,只要個編導班底唔係用香港人(就算唔係彭浩翔,我估都唔會太離譜),佢地一定拍唔到呢算味道:港產味。你細心聽,全套片入面既對白精彩到呢,如果用廣東話,仲絕!如果有配音版我一定睇多次(唔係網上睇,入戲院呀!)!當中無牽涉太多地方色彩,開口埋口上海乜乜乜,我連一句上海話都聽唔到……反而隋棠真係台妹既代表,全情無生硬既自然姣,仲有地區代表性。而當中無刻意用文化差異或者地區局限做笑料,你可以話可惜,畢竟上海人一定有一啲集體回憶,一齊讀書既回憶碎片化得嚟,有啲假。但係上海既集體回憶,香港人識條鐵咩!所以無又唔算係啲乜。而無係上海主要景點拍,我個人拍手掌叫好,頂你,拍旅遊特輯咩(台灣都係係咁意影幢101咋)!

最後你問我好唔好睇,我覺得還可以,特別講話男女之間既好朋友,好多時都係有傾慕成份,而以輕鬆小品行先愛情元素反成次要既 《撒嬌女人最好命》,寫兩個人感情方面,就真係太少;海棉蛋糕突然討厭撒嬌,亦都太突然,欠鋪排到會覺得無說服力。感覺上周迅個角色幾正,女漢子得嚟,其實都好想人錫,同春嬌幾似,所以成套戲就似春嬌學撒嬌,亦都同大部分香港女仔好相似(唔係講港女,唔該)。不過,入到場放低百零錢笑粒零鐘,彭浩翔仍然有吸引力。最後要提周迅個friend,做得好鬼正,叫咩名呢?

沒有留言:

發佈留言